inte helt på g

Igår var inte en av mina bästa dagar på jobbet. kände mig seg och trött. inte så bra. Hoppas att jag kan maskera min trötthet bättre idag. Jag vill vara pigg och glad!
När jag kom hem från jobbet var jag inte så glad. En kombination av extrem trötthet och ont i kroppen, blandat med irritation eftersom alla påpekar att jag är seg.

mamma och pappa kom och hämta mig och Fredrik och så åkte vi ut till flygstaden och handlade. jag hittade SJU SORTERS KAKOR för 49 kronor. Hur bra är inte det? det var på Ö&B. Sen åkte vi till Maxi. Där hittade jag en annan kokbok som heter Husmanskost. Tänkte att det kunde vara bra att ha en sån så att man kan grunderna liksom.

Idag är det lördag och jag ska jobba. Tror att anledningen till att jag är trött är att jag jobbet nästan 14 dagar i sträck, med endast söndag som vilodag. jag tål ju inte så mycket nu för tiden.

Just det! jag köpte hårfärg igår med! Så jag ska tjata på mamma att hjälpa mig färga. Ska bli skönt att få en jämn och fin färg med lyster och slippa utväxten som mer eller mindre är hemsk nu.

Nu ska jag äta frukost och sen fixa mig för jobbet.

Ha det bra!

pusspuss

Hallåå!



Känner igen trötthet och seghet och jag tror man behöver tänka på att det är årstiden som gör det lite. Och hitta någon slags balans eller något. Kanske att man behöver lägga till en powernap någon gång på dygnet. Eller att man är ute och får frisk luft mycket eller att man helt enkelt sover längre.



Det är ju såå jobbigt att vara seg och i know it. ses nästa helg!




Kom ihåg mig?