Godmorgon!

Idag har jag sovit länge! Sov till 9 och blev väckt av solen. Ganska härligt att vakna av solen med sin pojkvän vid sin sida. Det är en fin dag, Kollar ut genom fönstret och ser faktiskt inga moln! Dock så gissar jag att det är riktigt rumpigt kallt. 

Jag skrev nyss massa, men det försvann :( Jag skrev att vi inte har bröd hemma, endast knäckebröd. Knäckebröd i all ära, men det låter mer lockande att snabbt slänga på sig kläder och gå ner till regnbågen och köpa frallor eller ett bröd. mums. får se om jag orkar.

Nu på förmiddagen kommer kanske pappa och sätter upp gardinstången. har inte satt upp den då vi inte haft tillgång till borrmaskin och sånt. 

Nästa vecka har jag många lediga dagar och på en av dom ska jag till Ullared. Där ska jag handla hem massa nödvändigheter som toapapper och sånt. men måste också införskaffa mig en kökslampa till taket. jag står och lagar mat med endast den lampan som är över diskhon, och köket är ganska stort så det är ganska mörkt. 


Nu ska jag klä på mig och fixa mig, vi hörs kanske senare! 

pusspuss 



Kom ihåg mig?