feel it in my bones

Alltså. det är sommar nu. shit ja.

just nu för tillfället så är jag lite nere och ont i magen, men annars så tror jag att jag är glad. i allmänhet ganska uppåt.
jag har jättemycket som flyger runt i mitt huvud. som jag borde skriva ner för det är ganska bra saker.
saker som ni borde läsa och tänka på. jag har ändrat mitt tankesätt lite. med hjälp av fredrik faktiskt.
han är bra på att hjälpa till att göra allt mindre komplicerat. sen bara det att han gör mig så lycklig.

igår pratade vi mycket om flytten. åh så härligt det är att höra han prata om det. jag var orolig med ekonomin i och med att han får in dubbelt så mycket som mig. men han lugnar mig och säger att det säkert blir omvända roller sen i framtiden och att jag inte ska oroa mig. blir så glad när han säger så. grät typ av lycka. han ser verkligen en framtid med mig. my hansen liksom. otroligt. trodde aldrig någon skulle kunna tänka på. men han gör det. han vill vara med mig och jag vill vara med honom. sen vet man aldrig hur framtiden blir. känslor kan svalna och saker kan hända. men nu är det han och jag och vi har det bra. jävligt bra. gäller och tänka och leva i nuet. det ska jag göra. inte oroa mig i onödan (eller iaf försöka). Jacob och Jenny säger att när man flyttar ihop det är då man gör det "stora testet". klarar man flytta ihop klarar man allt typ. det kan vara något som ligger i bakhuvudet och skaver lite, men jag tror det kommer gå bra. det kommer gå bra. jag älskar honom.

igår köpte vi vår första grej till lägenheten. ingen liten grej. vi skulle bara kolla affärer och så. men kom hem med en tv som nästan inte fick plats i bilen. och just det. skor också. haha. tv till fredrik och skor till mig. jag gillar det :) Igår när vi kom hem möblerade vi om i hans rum och packade upp tvn. kunde heller inte låta bli att spela lite xbox på den. fett najs. jag sa till mig själv innan att vi inte skulle ha ny tv. men nu ser jag fördelarna med det. innan spelade han på datorskärmen. nu kan jag sitta vid datorn när han spelar vid tvn. men sen om jag vill kolla tv kan jag be honom koppla den till datorskärmen. alla vinner på det. förutom hans plånbok.

jag ser fram emot flytten. jag ser fram emot att få jobba på tinzimara. jag ser fram emot att få försöka vara lycklig på heltid.

Ååhhh myyys! Vart och när ska ni flytta? :) Jag är inte alls avis här borta! ;)




Kom ihåg mig?