förbiflygande tanke

Dindar brukade tycka om mina texter. jag kanske ska börja skriva igen. eller fota igen. Vanilla lime doften från yankee candle är gudomlig. hejdå
Ava

Hej!

Jag hade kontakt med Dindar under några år, genom sms, msn och fb. Jag kände han inte som du, det är jag helt säker på, men tro mig, vissa dagar blir jag så ledsen.. Så otroligt ledsen, att en sån fin person.. inte längre.. nej, jag kan inte ens skriva det :( jag hoppas du inte tycker jag är konstig nu som hör av mig till dig såhär.. men ville bara att du ska veta att du inte är den enda med sorg och saknad inom sig. Visst, jag kände knappt Dindar, men han påverkade mitt liv, väldigt positivt också. Sen har jag även förlorat andra i min närhet, som betydde så otroligt mycket, så jag VET hur det känns. Jag VET hur den där smärtan är.. Förlåt, om jag river upp känslor eller så i dig, genom o skriva detta, men kände bara att jag ville ge dig lite uppmuntran. Jag råkade hittade din blogg för du hade kommenterat Dindars blogg, förut, för några månader sen. Jag ville bara säga, SKRIV! Om inte för Dindars skull, utan för din egen skull.. lätta på hjärtat. Våga skriva ner allt du känner. Sen behöver du ju inte visa texterna för nån, men skriiv :)



Ännu än gång, jag hoppas jag inte är creepy eller så för att jag "kontaktar" dig, men jag tänker typ att det är bättre o göra det än att ångra mig sen..

Hoppas allt är bra med dig! Glad midsommar :)

/Ava




Kom ihåg mig?