urdrag ur min lilla blå bok

Detta är urdrag ur min lilla blå bok som jag alltid har brevid min säng.

Såhär skrev jag om 2011, alltså mina mål detta året

* Påbörja ett efterlängtat körkort
* Få mer ut av dagarna, alltså sova till MAX 10.00 dagarna då jag är ledig
* Vara hälsosam, äta nyttigt och röra på mig mer ( nu går vart jag än ska, så det är bra, men även ta promenader som jag brukade göra, kan bero på det kalla vädret och hala marken, men ändå. bita ihop och bara göra det)
* Bli av med all ångest och skuldkänslor
* Vara en bra flickvän/vän/dotter/syster/blivande faster. Alltså en bra människa!
* Lära mig forografera ännu bättre.
* VÅGA MER!!
* Sätta mig själv först och alltid lyssna på vad jag själv vill och inte vill. inte följa med strömmen för att man inte vågar säga ifrån.
* Våga prata med någon om mina problem

Många mål jag har. får se hur det kommer gå. Vissa är ju väldigt långsiktiga. jag menar, ångest och skuld är inget som försvinner över en natt. men men.

Har ni några mål? isåfall, vilka?




Kom ihåg mig?