uppe med tuppen på en ledig dag

Ni får ursäkta mitt senaste inlägg. jag fick en konstig gråt/panikattack :s hah, sånt kan hända.

Igår var jag på skolan, fick tips inför måndagens intervju hos Veromoda och så kollade vi på en väldigt peppade film. Tror den hette jag AB och om ni för möjlighetså tycker jag absolut ni ska se den! Han har rolig dialekt plus att han har nog lite amerikansk brytning och pratar 1800 ord/minuten. men det är värd att se! så försök på fingrarna på den, den kan hjälpa många.

ringde min underbara pojkvän som tydligen precis hade gått ut ur duschen. jag sa: stanna där du är, gör ingenting. Jag kommer! sen sa han att han skulle laga mat och att jag skulle komma. stressade hem, packade väskan och gick till honom. vi lagade god mat och spenderade resten av kvällen i varandras armar och kollade på en film.

miihi, pivo sitter i mitt knä så det är svårt at skriva nu.

inatt hade jag en hemsk dröm. drömde att fredrik ignorerade mig och valde hans dator och iphone före mig. och att han inte ville hålla om mig :( sen när jag vaknade lite imorse så ville jag ha lite närhet, men han sov. Så jag tänkte att drömmen var verklighet. men det var ju inte alls så.

nu har han åkt till jobbet och jag gick hem. ville inte vara hemma hos honom ensam till 17.00 , men tanken om att hans bröder kunde komma in på rummet för att spela xbox och så är jag där och skrämmer skiten ur dom. njae, sa att vi skulle höras efter jobbet istället.

Så nu sitter jag här. ingen annan är vaken. med en katt i knät som är hur gosig som helst och funderar vad jag ska hitta på idag. tänker börja med att lägga över lite bilder från kameran, sen dusch, sen fixa och sånt, därefter kanske fråga min mor om hon ska göra något. kanske göra något med henne. vi får se.

såhär var jag klädd igår och fredrik älskade det! vet inte om det är för att linnet är så tajt eller för att det är mer färg än vanligt. men denna enkla outfiten var en succé !




Kom ihåg mig?