stuvade makaroner och köttbullar

Jag ska äta så god mat ikväll att jag dreglar. okej, kanske inte dreglar. Men stuvade makaroner och köttbullar. stekta så att dom är sådär knapriga och riktigt goda. åh jag gillar det. nej, jag älskar det. mat. alltså. det är gott och det bästa av allt är att man MÅSTE äta mat för att överleva. nemen visst! GOTT MED MAT.

Idag har jag varit på h&m och klagat . mahaha, nej , snarare mihihi. inte så farligt aggresiv var jag för jag vågar typ inte skapa konfliker eller vara arg på någon och visa det. Men hon fick nog reda på vad jag tyckte ! Mihih.

Köpte även en kofta som är helt och hållet underbar. jag bara älskar den. så snygg. ska nog fixa bild sen. om jag inte känner mig fet och äcklig efter all mat som jag tryckt i mig. Usch, hur äcklig lät jag inte där. typ sån fet kvinna med äcklig sås runt munnen som sitter på en stol så att allt fett hänger ut på sidorna och framför och bakom och överallt.

Just det. kan visa min nya klocka också. den har jag bild på :)

ursäkta för dålig bild, men det är allt jag har.

klassisk, enkel men ack så snygg om jag får säga det själv!



Kom ihåg mig?