söndag

Igår var jag på Hangs födelsedagsfest. Jag hade jätteroligt! Vågade mig på alla lekar som jag annars brukar låsa in mig på toan för att göra. Men det var väldigt roligt. Skönt att komma iväg och tänka på annat ett tag. usch, vill stänga av min hjärna alltså. Tack för en rolig kväll Hang. Hoppas du blev nöjd med din dag!

Vet inte om jag ska till skolan imorgon. allt är fortfarande knas så vet heller inte när jag kommer hem igen. Har varit hemma korta stunder, men alltså. allt är knas.

Idag ska jag försöka få med fredrik till eurostop. vill sitta där med något från espresso house och bara finnas.

Eller så bara ska vi finnas och ligga i en säng hela dagen. alltså, slappedag. får se vad jag kan locka fredrik till.


Vill också bara säga till hela världen att jag älskar Fredrik.



Kom ihåg mig?