söndag, söndagsmys kanske? nej, eller jo, men sen

hej allihopa! kom nyss hem från gekås. åkte dit med mamma och pappa idag. väldigt trevligt, dock så var jag inte riktigt heeeeeelt sugen. men det blev bra ändå. nu sitter jag och väntar på maten. jag sa att vi skulle ha lasagne innan när jag var vrålhungrig utan att riktigt tänka på att det tar typ 1-1,5 h att laga det. men gott är det så jag får stå ut helt enkelt.

nu väntar att packa upp allt man köpt och sen städning på rummet. dom dammråttorna är stammisar hos mig. inte så konstigt, är ju aldrig hemma så kan ju aldrig städa eller dammsuga. men men , ikväll blir det söndagsmys med film och gos med älsklingen.

bild kommer på saker jag köpt. tror jag. om jag orkar. hmm. ja.

VÄNTA LITE HÄR NU VA!? glömde berätta att jag träffade Otto, Niklas, Ottos syster och systers pojkvän på gekås. typ sammanträffande där eller vad. Haha, men nu var det städning som står på schemat.

vi hörs sen



Kom ihåg mig?