regn

tisdag morgon. vaknade ganska pigg efter att ha snoozat lite. upp och på med kläder, smink och lite hårspray. äta frukost och sen iväg ut i regnet till skolan. det regnade som ni kanske förstod. det var så segt. hade en sten i skon som var riktigt jävla jobbig. men det var ändå ganska skönt att gå imorse. det var sånt konstigt ljus. sånt som är precis innan det blir ljust men det blir aldrig ljust för det är så grått och molnigt. haha, konstig förklaring. nu sitter jag här med en dator. ganska trist eftersom det finns roligare saker att göra. men men. söka jobb på cubus nu som butiksdekoratör.

ska hem och betala räkningar. 1700 ska jag betala. alltså kommer jag bli fattig. nej, men kommer ha ca. en tusenlapp kvar , men om jag ska vara ärlig så är tusen kronor inte mycket pengar. kommer nog spendera en hel del den 14 februari då det är min och fredriks månadsdag plus att det är alla hjärtans dag. så vi ska nog göra något speciellt då :)

känner att alla hittar på massa äventyr förutom mig. men just nu är min känsla att jag inte är så äventyrlig av mig. jag gillar detta lugna som är nu.

snart till banken !


ha det bra!



Kom ihåg mig?