på skolan

Sitter just nu på skolan. sitter i datasalen som ni kansk kan räkna ut. en liten sak som gjorde min dag var att föreläsaren idag hade en svampbob fyrkant t-shirt på sig. SVAMPBOB <3 så underbart.

Ska försöka samla på mig så mycket tips som möjligt inför måndag, då intervjun är. Jag vill ha detta jobb alltså! bara det att jag var utvald till intervju gör mig sjukt glad. hoppas det går bra och hoppas ni alla håller tummarna :) värst va jag tjatar om att hålla tummarna. men men, ni får stå ut med det tills på måndag.

kanske inte blir träning med christel idag, hon kanske inte hinner. så nu vet jag inte riktigt vad som händer, men vet iaf att jag måste säga till här på skolan att jag inte kommer imorgon. Jag ska prata med någon. haha, ni som känner mig vet vad jag pratar om.

klädsel till intervju har jag tänkt på. funderar på jeans och tunika i silke med halsbandet jag fick av Fredrik. neutralt men ändå fint. lite lockar i håret och mascara och sen är jag nog redo för det. tror jag. eller vad tycker ni? har ni några tips på vad jag kan ha på mig? fått tips om att ha kavaj, men vet inte riktigt. 

Vad tycker ni?  




Kom ihåg mig?