onsdag 26 januari

har sovit dåligt. haft min mobil avständ. ingen har ringt. kan lika väl låta den vara avstängd eller bara inte svara. jag vill inte. orkar inte. seriöst.

gårdagen var hemsk. har heller inte sovit något inatt typ. mitt ansikte är svullet.

blir ingen skola för mig idag. pallar inte. vill inte.

vill inte äta. vill inte gå ut. vill inte skriva här egentligen, men här sitter jag och skriver. vill ligga i sängen. ha tv på och kolla på något dåligt program och blanda det med lite sömn. sen vänta till 17.00 när fredrik kommer hem. hoppas han är kramig. jag behöver en kram.

jag kanske inte svarar på mobilen, eller så gör jag det. jag vet inte. jag vet inte vad jag ska göra. eller vad jag gör. vet ingenting längre.

Ett stort grattis till Niklas Ek som fyller hela 20 år idag. Grattis grattis vännen !




Kom ihåg mig?