oj oj oj, en fredag alltså!

suuuck. fredagen alltså. wow. vaknade här hemma med en älskling som snarkade (när började han snarka? GULLIGT) Gulligt, men inte om man vill somna om. och inte om man säger till honom, slår armbågen lite försiktigt på honom. haha, gick ut. åt frukost. förberedde mig inför min intervju på skolan. varför skulle dom anställa mig och massa sånt gick i mitt huvud hela morgonen. iväg till skolan för att klara intervjun med älsklingen i hälarna och som stöd. ville heller inte lämna honom . det var ju vår dag. 8 månader! underbart <3

Intervjun gick ASBRA, så jag var tvungen att gå med bestämmda steg in på vero moda, skaka tass, le och se glad och arbetsvillig ut och räcka över mina papper. SUCCÉ! nä, men hon var väldigt glad och positiv mot mig så nu sitter jag här hemma och hoppas på det bästa. det hade ju varit drömmen att få jobba där. WIIHOO. håll tummarna för mig är ni snälla. häller dom själv så hårt att jag nästan får ont.

Hahah. en liten parantes att tilllägga är ju att påväg till stan från skolan pratade jag och fredrik om att jag skulle halka utanför affären och sen inne typ framför henne. och just när vi pratar om det. SÅ HALKAR JAG. ni fattar. ramlar ner och sitter i snön. tur att det hände utanför skolan och inte i stan. hahah, snacka om läskigt. sen resten av vägen hade jag ont i mina fingrar som tog smällen och pratade om att jag skulle få en tusenlapp i ansiktet som vinden hade fört med sig. tänkte att det kanske funkade, men icke!

Sen hem till fredrik där vi gjorde goda varma mackor! GOOOTT. hmm, vad gjorde vi sen? hahah.

Sen ringde vi hans pappa så att han kunde köpa allt v behövde till att göra våra kända flygande jacob. eller.. fredrik stekte, jag gjorde allt annat. Men gott blev det. hans pappa blev intresserad och sa att jag kan laga mat!! (GLAD!) och sen ville hans bror också ha. han sa det var jättegott (Weeii) . Ni kan inte gissa vad klockan hann bli när vi satte oss och åt. 23.00 åt vi kvällsmat. hälsosamt? NEJ! Sen somnade jag typ direkt och Fredrik satt vid datorn. sov underbart inatt. hmm. har säkert massa mer och berätta om gårdagen, men inget som jag kommer på just nu. hmm, ska se om jag har några bilder på kameran som jag kan dela med mig här. sålänge får ni ha det bra!

(jag tror jag har bestämt mig för tattoooooo)

OKEJ? Jag hååller tummarna för verremodde. OOCH? tatuering my? känner att du kanske ska förklara dig litegranna.




Kom ihåg mig?