O´boy

hejochhå allihopa. eller något sånt.

idag är det onsdag. kan berätta att jag inte sovit bra inatt alls. först var det min hals, sen var det att Fredrik klämde mig in mot väggen. när jag sedan sa åt honom flyttade han sig ca. 5 cm. haha. men får skylla mig själv eftersom jag inte vågar säga ifrån en sovande människa.

nu sitter fredrik och spelar piano. jag sitter här. ska snart åka med mamma ut till flygstaden. måste se om jag kan hitta ett par skor. tygskor funkar liksom inte. har haft det fram till nu, men jag står inte ut länge med blöta fötter.

Igår fick jag min födelse/julklapp av Fredrik . O´boy va glad jag blev. ett dyrt halsband. jag menar. woooaaw . Ska visa bild sen när jag är hemma med min kamera. en lånemobilkamera kan inte riktigt visa hur fint det är. är riktigt glad för det. dock hade jag problem att öppna det. kan inte öppna presenter framför dem som gett det. det sägs ju att kroppsspråket visar minsta lilla sak, så därför är jag rädd att min kropp ska visa annat än det jag känner. men det var en riktigt bra present. och bara det att han valde ut den själv, till mig, det är helt underbart.

uppdaterar nog mer senare. ska till flygstaden som sagt, kanske hinner lite efter det, innan jag ska fika med bla Hanna och Jessie. Ha det bra!

Pusshej



Kom ihåg mig?