nevershoutnever

ursäkta min dåliga uppdatering, har väl ingen riktig ursäkt, utan jag har bara inte orkat ta mig till en dator och skriva.

jag har haft lite ont i hals och kropp, så har inte gjort så mycket. kan berätta en sak.
igår fick jag typ världens sämsta start på dagen.

vaknade tidigt på morgonen, runt 6, för fredrik vaknade och gick ner och drack typ 6 glas oboy. skulle kolla min mobil vad klockan var och den bara var död. fick inte liv i den trots att den hade fullt batteri igår och helt normal. tänkte att jag laddar den, då kanske den lever. men nej. stendöd. så det var ren tur att fredrik vaknade tidigt annars hade jag försovit mig till skolan. hade tänk att inte gå till skolan pga min hals, men var nu tvungen för hade ingen mobil så jag kunde meddela dom och inte deras nummer heller. gick till skolan. från fredrik. det var halt. jag hade inte ätit frukost. lite tjurig var jag. var på en tråkig föreläsning som var mer som ett sömnpiller. gick till stan för att möta upp fredrik. gick till 3. fick lånemobil. inga nummer, trots att jag hade sparat de flesta av mina kontakter på sim-kortet. panik. sen posta brev. sen hem till fredrik och äta frukost. klockan 15.00. ganska lång tid att vänta på mat om man varit vaken sedan 6 på morgonen. sen fixa med fredriks papper och sen somnade jag lite på hans axel i sängen. mysigt. sen hem till hanna en stund. trevligt. sen hem. sova och nu är det morgon. sitter på skolan och fixar cv och personligt brev, alltså bloggar jag :) haha, nej men ska fixa det nu. har inte så mycket kvar. lika bra att ha det gjort. tog en paus från det nu bara. det är fint väder idag så ska fråga fredrik om han vill fota lite. hoppas hoppas hoppas. han ska till tandläkaren nu. jag hatar tandläkaren, så jag tycker synd om honom.

nu ska jag fortsätta detta.


musik: nevershoutnever . så freaking najs. gillar alla låtar typ.

blogga mera! hejahejaheja




Kom ihåg mig?