morgondagen

imorgon ska jag sova länge. är fortfarande hos fredrik men var hemma och hämtade mer kläder. har inte varit hemma sedan tisdags.

sen ska jag ta en dusch här. och sen ska jag in till stan med fredrik. ska köpa present till Hang och några baslinnen.

sen kanske jag ska hem. kanske. får se. vet inte. usch.

hade en konstig upplevelse innan idag. gick tidigt från skolan. kunde inte stå så gick in på toan på skolan och satt där ett tag. sen gick jag och pratade med en av mina handledare där och så gick vi ut. skönt att prata med någon. ganska okänd, men ändå att lita på. sen mötte jag fredrik som jag hade ringt. gick igenom hela stan och grät samtidigt. grät smink. men brydde mig inte. det var skönt att inte bry sig.

inser nu att min blogg är så jävla deprimerande just nu. men det ändras nog snart. hoppas jag. orkar inte mer.

på lördag ska jag träffa några av mina gamla klasskompisar från gymnaiset. ska bli skoj :)



Kom ihåg mig?