måndag

Ja, då var det måndag igen. en vecka med massa skola. men även en vecka där jag kommer vara supernervös och hoppa runt som en galning. det är nämligen såhär att jag idag fick ett samtal från Veromoda. Jag ska på intervju på måndag! det hade verkligen varit en dröm att få arbeta där. dom kommer inte ångra det, jag skulle ge järnet och vara den bästa :) haha, lite väl höga tankar om mig själ där ja. Nej, men jag hoppas och håller tummarna att det går bra. om jag inte får jobbet, så får jag åtminstonde erfarenhet av jobbintervjuer. riktiga jobbintervjuer. så jag vinner på det i båda fallen. men ärligt talat hade det varit underbart att få jobba där. det är typ.. drömjobbet.

Men men , nu ska jag inte drömma för mycket så att jag blir förstörd om det inte går som jag vill. Nu ska jag göra rent på mitt rum lite och sen hade jag tänkt fota lite. kanske. får se. haha. kan inte bestämma mig. Vill så himla gärna visa massa bilder för er, men det kräver ju också att jag tar lite bilder. hmm, smart där My!

Om ni inte redan har ett leende på läpparna så kommer ni nog få det när jag berättat detta.
Jag, My Hansen, gjorde en klassisk halkning påväg till skolan idag. Jag gick i min egna värld och och på ett ställe var isen ojämn och sen låg jag där, i en vattenpöl, med fötterna i vädret. Jag skrattade. fy va jag skrattade. haha, skrattar fortfarande. så hoppas detta fick ett litet leende att växa på era läppar, för det sägs ju att skadeglädjen är den bästa. (varför skrattar jag åt min egen skada?)

nåja, dammsugaren kallar. måste städa innan dammråttorna tar över världen! Ha det bra så hörs vi nog sen ;)



Kom ihåg mig?