huvudvärk botas med choklad och musik

Sitter just nu med en himla jobbig huvudvärk! Tror det är för alla spänningar har släppt nu efter intervjun. hoppas det. skola imon, vill inte vara sjuk.

Sitter med en jobbig huvudvärk och äter choklad, OCH lyssnar på hög musik. jag vet, inte det bästa. men va fan. jag var på min första intervju idag. skål på det! jag är glad för att jag ens klarade det. fick bra respons efteråt så när jag lämnade veromoda kändes det bra. men sen kom jag hem. tänkte på det. många sökte. jag är en i mängden. så ju mer jag tänker på det, desto mer sjunker mina tankar om mig själv. tyvärr är det så. inte bra inte bra. men men . har blivit en erfaranhet rikare! är glad för det. och är glad för att människorna på veromoda är så bra som dom är. bästa servicen och dom utstrålar positiv energi så det lyser om dom. jag blir glad bara när jag tänker på det. hejja veromoda!

på lördag är hangs 20 års fest. sommertema. Haha, gissa om jag har problem med klädseln eller? typ, öppna garderoben; HEJ SVARTA PLAGG! nej, men har några kanditater, tror jag. om jag känner mig smal så att säga. haha. konstig jag är?

Får snart panik för present till Hang. vad ska man köpa?



Kom ihåg mig?