hejhejhallå

Måndag, jag sitter på medborgarskolan. gårdagen blev mysig. städade först lite hemma och sen gick jag hem till fredrik och kollade på arn, andra filmen. sjukt bra. brukar inte gilla svensk film, men arn-filmerna är grymt bra måste jag säga. sen var det massa mys och härlig sömn. sov riktigt gott inatt av någon anledning. vaknade glad, men lite trött i ögonen. fredrik och jag låg i sängen lääääänge innan vi orkade ta oss till duschen. är man trött så är man! sen var det frukost/lunch, alltså typ brunch tror jag det heter?
Fick skjuts av Fredrik till skolan och här sitter jag nu.

Jag tror även att Fredrik har lite fuffens för sig idag. Fick ju varken födelsedagspresent eller julklapp så jag tror han smider planer. TÄNK OM JAG FÅR PRESENT LIKSOM :D presenter är så himla roliga att få. OCH GE. nu väntar jag bara på att tiden kan gå så jag kan komma hem och slänga mig i soffan med en kopp varm choklad. jag blev suger på det just för en sekund sedan.

Imorgon ska jag kanske ta en fika med Niklas Ek. NIKLAS EK :o vi ska typ prata och skratta tror jag. saknar gamla gänget. att träffas och typ koll film och prata. men men, får se om det blir någon fika eller inte. om det blir, så ser jag fram emot det. :) han är en mycket god vän



Kom ihåg mig?