god förmiddag!

Vaknade tidigt idag. redan 09.00 var jag uppe trots att jag var ute till 03.00 igår. det var roligt igår, men jag är ingen festmänniska. inte längre. kul att vara ute emd vänner och så och att träffa massa människor ute och vara social. men det är inte min grej. jag känner mig så fel. ful. fet. fattig. bara helt fel. så det är sällan jag går ut och festar. men men. det var kul igår.

snart kommer jag bjuda på lite ful-bilder på pivo och jag.

alla kanske inte vet att jag har två katter. pivo och pjuske heter dom. pjuske har ni sett i något av mina senaste inlägg här nedan. men nu kommer bilder på min andra katt. pivo. om det har någon betydelse för er, jag tycker det är lite roligt faktiskt, men pivo betyder öl på .. hmm. tjeckiska tror jag. "öööööl. kom då! ja kom och gosa."

idag blir det inte att träffa hanna och fota. nej. jag mår inte så jättebra idag. inte bakis. utan mer ont i hals och kroppen. förkylning på väg? hell no! NEVER! hoppas jag iallafall. haha, råkade nyss trycka så att åäö inte funkade. fick panik och googlade. Google <3 Alt+ shift är det om ni någonsin gör det . jag har gjort det hundra gånger och blir lika nervös varje gång för att jag aldrig kan komma ihåg hur jag ska få tillbaka det till vanligt. tööönt.

nu ska jag se om min käre pojkvän vill ta hand om mig. typ, hmm, hämta vatten till mig, fixa disney film och bara allmänt ta hand om mig. Hanna ska inte få halvsjuke-my hon ska få astaggade glada my så det får bli en annan dag :) hoppas inte hon skär sönder min hals.



Kom ihåg mig?