god förmiddag!

haha , konstig morgon idag alltså. blev väckt av mobilen som ringer. Dom ringer för att ändra tiden på min intervju imorgon. från 11.30 till 13.00. tror jag. halv sov och lät som jag vet inte vad. om det ens kom ut ljud ur min mun. var sjukt hes och ont i halsen. haha. dom måste tro jag festat sönder igår eller något. lät nog hemskt. är lite bättre nu, men ibland kan man tro jag är en liten kille som kommit i målbrottet. så feminint. nej. hemskt.

Jag känner mig ganska så ofräsh så jag ska hoppa in i duschen. brukar också alltid må bättre om man duscha. känna sig mindre sjuk. brukar funka har jag för mig. sen blir det att fixa sig och jag känner nog också för att lägga upp en dagens! känner att min blogg ser så tråkig ut och att jag borde göra den mer tjejig. Är det så? Vad vill ni läsare ha? mer kläder, mer konstiga inlägg som bara min hjärna kan skapa? hhah, tell mee .


fredrik lekte med kameran en dag. jag sminkade mig. kan fan inte hitta var han satt fokus på denna bild, men den är fin ändå. kanske kan få honom att öka sitt intresse för foto? man kan ju hoppas och drömma :)




Kom ihåg mig?