fix you

Mahah, ni trodde ni skulle få en dagens? N.E.J. haha, känner mig som en flodhääst så någon dagens blir det nog inte. kanske senare om min hjärna vill släppa alla fetto- tankar jag har.

(en liten parantes är att jag imorgon 8.30 ska prata. prata med en psykolog. typ läskigt. typ "hej min hjärna lever sitt egna liv och gör mitt liv miserable". nej, men ska se om det är någon som kan hjälpa mig. har tänkt på att jag inte lever som man borde leva. jag hindras från så otroligt mycket pga mitt tankesätt och ångest. ska bli kul och se om jag kan leva resten av mitt liv utan att bli hindrad och känna att hela världens öppnas. dock är det skrämmande eftersom jag alltid levt mitt liv såhär. tjejen som inte vågar stå upp för sig själv och säga vad hon tycker. jag vet inte hur man säger ifrån riktigt. jag vet inte hur det är att säga nej till en kompis när den frågar om man ska hitta på något, utan att få panikångest och gråta och inte veta vad man ska göra. det är en helt annan värld för mig. den världen som ni flesta lever, är inte en värld för mig. säger inte att ni inte har problem och så själva, men säger bara att jag inte vet hur det är att leva med en frisk hjärna. fy va hemskt det låter. och att jag ens delar detta på min blogg. men ändå. jag mår psykiskt dåligt och det har jag gjort länge. det är ingens fel. så nu är det dags att ta tag i det och se om jag kan bli av med lite av de besvären jag har. förväntar mig inte ett mirakel efter en timmes terapi. förväntar mig ingenting faktiskt. men det finns ändå lite hopp i mig. jag vill bli frisk och nu har jag äntligen söka hjälp. tack till er som stöttat mig. och hoppas ni fortsätter stötta mig, då tror jag att det kanske blir lite lättare att tillfriskna. om man säger så. skulle bli glad av några snälla kommentarer.)

Ha det bra allihopa. nu ska jag borsta tänderna och sminka mig lite.



Kom ihåg mig?