dålig start

ohja, dålig start på dagen. eller kanske redan igårkväll var det de hela började. huvudvärk. en sån huvudvärk. hatar ha ont i huvudet. typ 9 kilos melon . är hellre utan känslan om man säger så. vaknade, huvudväk. tog panodil. försökte sova men fredrik försökte putta ut mig med hans rumpa. inte okej. haha, ne , men kunde inte somna om. hörde och kände typ min egna puls så fokuserade på det och kunde därmed inte sova. helvetesstart på dagen.

men men . tur att jag hade min underbara pojkvän vid min sida, annars hade jag inte gått upp ut sängen idag kan jag säga!

nu sitter jag här med fina naglar och är trött som attan. sova, ja! Imorgon kommer kanske jacob och jenny. + bebis i mage. hoppas dom stannar lite hos oss så man får umgås med dom. har typ inte träffat och UMGÅTTS med dom på flera år känns det som. dom har alltid fullt schema när dom är i halmstad.synd, för jag vill gärna vara med dom. jag erkänner att jag ibland kan sakna min bror. han som jag alltid bråkade med och skyllde saker på. men han som ändå alltid fanns som man kunde prata med. ni vet, som en bror är. lite beskyddande och ja, Brorig av sig.

hejdå bloggen. hej sängen!



Kom ihåg mig?