dagens köp


Grått lakan, alltid bra att ha! Boken Elsas mode, sminkborttagning, viktig sak må jag säga! tandborste, tänder är ju bra att ha kan man tycka. trosor, ja, det är ju trosor, tuggummi, alltid gott att tugga på, röd tajt kjol, bara för att jag inte har färger i min garderob och för att den dessutom är skithet till svartlinne och killer heels, och sist, men inte minst, hörlurar. fick mp3 spelare av min kära bror så måste ju ha hörlurar till. annars är det ju lite, hmm, typ, meningslöst? 

 
Nu till sminket. först måste jag bara säga att dem har bra smink på gekås. eller, bra till det priset liksom.
Här ser ni puder, flytande eyeliner, vanlig eyeliner, RÖTT läppstift (ja ni läste rätt, my hansen köpte rött läppstift, och hon hoppas kunna bli en sån tjej som har röda läppar) ett rosa läppstift och en foundation som äger! bästa jag haft om jag ska vara ärlig.

Jahapp, detta var mina köp. Såg Ottos vagn. kaffefilter och fryspåsar. hon är vuxen typ. kan inte låta bli att vara avundsjuk på henne som flyttat hemmifrån och som kan köpa såna saker. jag bara väntar på den dagen då jag typ ska ut och köpa toapapper för att det är slut. hah, ni fattar?

haha söte. det är faktiskt kul att köpa sånt ju. förstår dig med toapappret :)



Kjol = snygg

Bok = lovande

Lakan = mysigt

Smink = roligt




Kom ihåg mig?