*_:?



Alltså, jag tror vår hyresvärd har gjort något med internet. det är så segt. kan inte lägga upp bilder ju :s skitockså! men men.

Har varit vaken i 2 timmar nu. anledning? vaknade hos fredrik som skulle jobba. gå hem, äta, kolla tv och slappa i soffan. nu sitter jag här. har precis tagit fram kläderna för intervjun klockan 14.00. Intervju på veromoda. fan va najs. hon valde ut mig av flera människor. bl.a. min kompis christel. hon fick inte en intervju :/ tråkigt. men jag känner mig speciell. trots att jag lämnade in mina papper när pappret som var i deras fönster var borta läste hon mina papper och ringde mig nästa arbetsdag. en av kanske 5 tjejer? vet inte. känns bra att bara ha kommit såhär långt. jag måste ju ha något på mina papper som gör mig intressant. är glad. men nervös. egentligen inte. tror jag är nervös för att jag borde vara det. när jag lämnade mina papper så var hon så glad och strålande av positiv energi, så jag tror att det kommer gå bra. ska försöka se detta som ett samtal. inte förhör. men frågan är om jag kommer se det så när jag står och väntar. får se. det kommer gå bra. Ska nog visa er mina kläder så ni kan säga vad ni tycker. om det är något jag ska ha eller inte. men jag tror jag ska ha det. känns fint, men inte för fint om ni förstår. ska också ta reda på min sminkning. inte för mycket. ska se fräsch ut. och håret. Ja, för fan My. du ska på intervju! GÖÖÖÖÖÖÖTT . 


taggad ! 



Kom ihåg mig?