31 januari

Godmorgon.

Inatt har jag sovit en hel natt utan att vakna. Ganska så jätteskönt. Igår låg vi i sängen och kollade på Trassel. UNDERBAR film. vi båda skrattade mycket, speciellt pga hästen. men seriöst. kolla på den. Den är värd att se och du kommer må bra och få ett gott skratt.


Jag sitter fortfarande i mina festkläder från i lördags. men planerar att gå hem idag.

Fredrik sitter och spelar zombies ensam. Han är ganska duktig faktiskt. han slaktar dom allihopa. Just et. jag kan ju berätta att han ska bygga ihop en monsterspeldata som han ska köpa delar till idag eller imorgon.

Kan även berätta att jag blir faster vilken dag som nu. den är beräknad att komma den 2 februari, men den kan komma när som. SÅ ROLIGT! bebisbebisbebisbebis :) Om ni får gissa, vad tror ni det blir? Så fritt fram att gissa här nu läsare ;) jag vet att det är svårt, men jag vill gärna se fler kommentarer ramla in här. Va inte så anonyma.

Sitter i Fredriks tröja och gosar. funderar på att ta hans täcke också. Får se om jag kan få honom att göra något ännat än spela idag.



Kom ihåg mig?