på g igen?

Är jag på g igen? nja, det vet jag inte riktigt. men jag skulle vilja vara det. känner mig så låg. Men men .

idag var jag och Fredrik på um. mina tankar innan var ju ganska skrämmande, men dem hade stängt/ inte öppet för vårt ärinde. ska dit imorgon istället. nog om detta.

sen var jag hemma och gjorde om på mitt rum (ovanligt ;) ) har numera ingen tv. ska ta bilder någon gång, orkar inte just nu. det är mysigt och fint. tycker jag .

snart ska jag möta fredrik ute, jag hade glömt min mapp från medborgarskolan hos honom så jag ska få den plus att jag ska haffa åt mig några pussar :)

Jag vill vara smal.

Bjuder på lite nyare bilder. de nyaste jag äger för att vara exakt. Konstigt ljus på den sista :S ser röd/brun ut och vi alla vet att jag är B.L.E.K.


Hej My!! jag använder en Nikon D60. många säger att den är dålig, jag säger att folk är inkompetenta och fantasilösa =)



På tal om annat. Vet du om hur söt du är?

kram




Kom ihåg mig?