hm, fel av mig

Det var fel av mig, förra inlägget. texten. det var rätt, men jag ska inte bara skriva det.

Nu tänker jag skriva om något som gör mig glad och det kan dessa bilder beskriva.





Jag skriver endast ord. ingen saga.

hanna som är på bilderna såklart, alla mina underbara vänner, sommar, snygga människor (gör mig även ledsen, lite, ni vet, avundsjuka), snygga kläder, fina saker, fina bilder, ta bilder med en bra kamera, snö, kärlek, skratt, shopping, gråta. ja gråta gör mig glad. efter man gråtit känns allt mycket lättare.

äsch, jag vet inte vad jag snackar om.finns mycket som gör mig glad.

Jag önskar jag var glad, jag önskar jag hade lust till mer. svårt att se vänner frusterade och man vill så mycket, men har ändå ingen lust till något annat än det man brukar göra. jag hatar det. en vän till mig har det nog också svårt med dagens situation. det gör ont i mig att det är så, men det som gör mer ont är att jag inte kan göra något, bara för att jag inte är glad och inte har lust att hitta på något. jag vill, men orkar inte. jag börjar snart gråta. shit, jag gråter. igen. det gör jag ofta. men nu är det för att jag känner mig som en dålig vän. det gör så ont i mig.jag önskar jag kunde lägga allt som tynger ner mig längst ner i min garderob och att det aldrig kommer fram som alla mina andra saker som ligger där. 

förlåt



Kom ihåg mig?