helgen i bilder

I fredags var jag på en föreläsning som var helt underbart intressant för en gångs skull ;) Nä , men det var riktigt intressant. Sen gick jag till ahlbecks  för att se om Fredrik var där eftersom 3 höll på att krångla så jag inte kunde kontakta honom. jag stod utanför vilket var perfekt. han berättade att han klarade teoriprovet = My hoppar av glädje och får tårar i ögonen. känslig? javisst! Sen bjud jag honom på lunch och därefter åkte vi hem till Dala. Vi skulle vara barnvakt åt Pontus, hans 8 åriga lillebror som är fullproppad med massa energi. beställde pizza och lekte kurragömma, spelade fia med knuff (JAG VANN!) Dagen därpå vaknade vi och Fredrik skulle ut och hjälpa till med hästarna. Jag låg kvar i sängen som den latmask jag bland är på morgonen. skönt. Vi kom hem till Halmstad  på kvällen. blev lite svårt att fixa skjuts in till stan. Väl hemma gjorde vi pannkakor. fy va gott det var.
idag är det söndag och första advent. Vilket innebär julskyltning och pannkaksbollar! :) och julmust. måste bara säga att innan tyckte jag inte om julmust, men nu tycker jag det är gott helt plötsligt. konstigt. gott.

Här kommer lite bilder från Dala:


Hundarna: den helvita är Morris. Vit/svarta är Henke. Vit/bruna är Olga. SÖTA ELLER VAD!?


Pontus klappar Emil. Häst alltså om ni inte fattade det ;)


Hinder på hästbana typ. :)


Häst :)




Kom ihåg mig?