hej fetto

vilken jävla kass start på dagen. vaknade upp. "allt var bara en dröm". men så var det inte. fan. dags att klä på dig. hej fetto sa spegeln och alla mina klädesplagg. Ja men dra åt helvete då da.

Inte nog med att jag tappar håret, jag ska bli ett jävla fetto också. oattraktiv, ohja.

ni som läser måste tycka att jag är helt jävla dum i huvudet som svär och ser negativt på det mesta. men nu är det så. lev med det.

fan, jag är otrevlig nu. förlåt. jag vet inte vad jag ska göra. vet inte ens vad jag gör.

ska in till stan och lämna tillbaka två tröjor jag köpte igår. jag är för fet för dem idag så jag vill inte ha dom. fetto fetto fetto går på repeat i mitt huvud. kul. 

förlåt för mitt otroligt otrevliga inlägg.  

Men gumman vaddå tappar hår säg inte vad jag tror händer, när du pratar om cancer tror ja du pratar om dindar, hoppas du mår bra gumman <3




Kom ihåg mig?