åkt på förkylning

igår åkte jag och Fredrik hem till hans mamma på landet. Riktigt härligt att komma bort från Halmstad ett tag faktiskt. Det var underbart :) eftersom jag började 1300 idag sov vi också över där. Fredrik skulle ut och jobba på morgonen. ta ut hästar till alla hagar och plocka bajs :) haha. han luktade häst när han kom tillbaka . gnägg. åh va jag älskar den killen alltså.

sen var det hem vid 1200 och sen cykla till skolan. där satt vi typ bara och snackade hela tiden. trevligt. det känns bra att ha en rutin igen. roliga människor också. det gillar jag. det bästa är att jag måste inte prata. jag kan sitta tyst på rasten och bara dricka min kopp varma choklad och bara glo på ingenting. eller så kan jag sitta och delta aktivt i en konversation. det är så soft. och att få pengar för detta. bingo!

nu sitter jag här. tryck för höger öra, lite smått snuvig och ganska tungt huvud. tror jag tyvärr åkt på en förkylning. jag som inte skulle bli förkyld. ska nog dricka soppa, tända ljus och kolla på tecknat och sen äta lite godis om vi har för det känns alltid bättre efter lite tecknat. jag gillar tecknat. nej. älskar.

jag vill ta hand om mig själv idag. det ska jag göra. fotbad, dusch, peeling, hårinpackning, ansiktsmask, fuktkrämer hit och dit. lukta gott. lent hår.

fast nu tänker jag. ingen tv. ingen el. bara tända ljus och en bok och mig själv. kanske lite lugn musik från spotify.
Kanye West- Runaway. den är bra. jag gillar den.

usch, nu har jag ont i huvudet.

jag ska gråta ikväll. det har blivit en vana nu typ. så tragiskt. jag är tragisk. jag är olycklig. samtidigt som jag är lycklig. jag fattar inte. kan inte förklara. svårt.

försök inte förstå, ni kommer inte förstå. men ändå försök att förstå. snälla. jag måste hitta mig själv. mitt lyckliga jag. vara lycklig hela tiden.

när man var liten. det var bra då



Kom ihåg mig?