3 november och det kom som en chock

Hur tråkigt har jag just un på en skala 1-5 ?

svar: 7


VAD FAN SKA JAG GÖRA? Fredrik, den underbara är hos Oscar, dom spelar data. hmm. jag åt spagetti och köttfärssås innan. mätt som en boll är vad jag är. usch. jag vill vara smal . haha. ironiskt. jag tror jag ska måla naglarna nu. och kanske hoppas på att min älskling kommer och räddar kvällen i en supermandräkt (inkl. mantel). drömma går ju. 

Jag hatar reklam på spotify -.-

jag får snart pengar. HAPPY HAPPY HAPPY. och vet ni? för dom pengarna ska jag köpa julklappar! Wiiiho, man kan inte göra annat än att älska julen . julmusik för mina öron. lukten av pepparkakor och lussebullar för min näsa. synen av julpynt för mina ögon. jag älskar det.

BTW. huset vid oss har börjat sätta upp juldekorationerna. ni anar inte. dom vill slakta julen med den belysningen. De kan lysa upp hela halmstad. inte okej.



Kom ihåg mig?