-.

tom. jag är helt tom.

ansiktet är svullet. fan. jag borde inte skriva här nu. hon söker uppmärksamhet är eran tanke. det kanske jag gör. jag vet inte längre. jag vet inte vad jag gör.

jag kan säga såhär. jag hatar cancer. jag hatar döden. jag hatar alkohol. jag hatar otrevliga människor. jag hatar att tappa håret. jag hatar skuldkänslor. känns som jag hatar allt.

ansiktet är svullet. ögonen är röda. jag skakar fortfarande. min tröja är blöt. mitt smink är borta. jag har hämtat andan igen. Fan. det är allt jag kan säga just nu. fan. Det är så jävla orättvist att jag inte vet vad jag ska göra.

Jag gråter varje dag. varje jävla dag. går till toan för att gråta hemma hos fredrik. står i duschen och gråter om morgonen. det bästa är när det regnar. då tänker jag att då är det ingen som märker det.

mamma och pappa vet inget. dom vet inte hur jag mår. känns hemskt att dom kanske kommer läsa min blogg, har ju hänt tidigare. och läser det här. kul. kommer dom ens göra något? "det kommer gå över" . hmm..

usch, rop på uppmärksamhet . nej fan jag ska inte bry mig om vad ni tänker. fan . jag vet inte.


detta är ingenting jämfört med andra värre problem som andra har.

vadå tappar hår?

snälla svara på det här. på facebook. eller vart som helst. vi måste snacka. jag känner att jag behöver det i alla fall.




Kom ihåg mig?