tröööött

Det märks att skolan har börjat igen. Vaknade tidigt idag och jag är så gott som helt mosad nu. Är sjukt trött, så det ska bli ovanligt skönt att ta en lång och varm dusch och sedan gå och lägga mig i min underbara säng. Imorgon ska jag på föreläsning 8.10 (onödigt tidigt om ni frågar mig) på el-avdelningen i skolan. Eller i "grottorna" som vi kallar det på skolan. Man känner verkligen att man inte hör hemma där. En del av killarna glor på alla tjejer som går förbi som om dem aldrig sett en kvinlig varelse innan. Ganska störande, men eftersom man inte går där ofta så går det att leva med.
Jag måste säga att jag är optimistisk inför denna termin. Det känns bara som allt kommer lösa sig. Fast vem vet, imorgon kanske jag hatar skolan igen. Men just för stunden är det ganska trevligt.

sen en annan sak som jag tänker på just nu, som egentligen är ganska onödigt att tänka på är vad jag ska ha på mig imorgon. Brukar inte ha problem med att hitta något, speciellt inte nu efter jag shoppat sönder min plånbok, men jag är i princip nollställd. Har typ för mycket att välja mellan :s Haha, dessa härliga I-lands problem. Jag både skrattar och gråter. Skrattar för det är löjligt och gråter för att jag verkligen känner mig hjälplös. Jag är sjuk.

Här är iaf ett foto på min nya jacka. Jag är nöjd!



Kanske inte världens bästa bild, men här är iaf mitt halsband. Hjärtat hänger i en lång silverkedja och texten som står på hjärtat är "Love your laugh, love your style, love your heart, your soul, your smile, love your voice, love your touch". Jag älskar detta halsband.




Kom ihåg mig?