söndag

Igår var en bra dag :) blev väckt av min käre bror som ringde och sa att jag skulle fixa mig för vi skulle köpa balklänningen idag. Jag och mamma gick in till stan i förväg eftersom Jacob var hemma när han ringde (två timmars bil bort) och självklart shoppade jag. Köpte en bok om att tyda drömmar och ett armband som jag ska ha till min balklänning. Är helt kär i armbandet, men vilken tjej kärar inte ner sig glittrigt strassarmband som lyser upp hela rummet med dess stenar? Efter vi beställt balklänningen från Hanna Morris (som förresten är hur bra som helst, och trevliga och hjälpsamma. skulle kunna hålla på en evighet) åkte jag hem för att fixa mig inför kvällen som skulle spenderas hemma hos Hang. Hon hade middag/fest eftersom hon nyligen fyllt 19! Grattis till henne :) hoppas hon gillade presenterna! Åkte hem tidigt för jag var lite smått seg i hjärnan och kroppen. Kom hem och somnade direkt. Blev idag väckt av ett sms från en viss filur och det var ju ett bra sätt att vakna tycker jag :) hehe. Är fortfarande helt seg och börjar fundera om jag kanske håller på att bli sjuk :/ INTE BRA. Men men , Jag hade skitkul igår. Tack så mycket för att jag fick komma och hoppas du hade kul Hang ! :)  

Bild på armbandet och outfiten kommer, men balklänningen får ni minsann inte se. höhö




Kom ihåg mig?