mysdag

Har gått runt i morgonrock hela dagen. Så typiskt slappe söndag . Nu ska jag nog ta och städa rummet (det är bombaderat av nya kläder och annat nytt som inte hittat sin rätta plats ännu) och sen blir det duschen. Ska ha värsta "ta hand om mig själv- dag" och självklart med de produkter jag fick av flickorna :) Sen blir det troligen tända ljus, en kopp varm choklad och min svenska bok. Läser just nu stolthet och fördom, av Jane Austen, som jag senare ska analysera. Skola, ni vet :P Men det skulle lika gärna vara en bok jag valt att läsa frivilligt. den är sjukt bra och man hör bara på titeln att boken har ett bra budskap. Verkligen en bok värd att läsa! Finns som film också och självklart har man råkat se filmen före boken, men det är ju bara bra för då slipper man bli besviken på filmen och istället blir man glad över att få "extramaterial" till filmen. 

Just det, ska lägga upp fler bilder också. Bilderna kommer, man ni får nöja er med texten sålänge.




Kom ihåg mig?