lördagen

Fick ett samtal från Sara innan idag. tre kvart senare körde vi in till stan i hennes mosters bil (:S?) och eftersom vi är som vi är, blev vi ju självklart av med pengar. Det går inte att låta bli när det är på rea :) haha. köpte en mysig tunika/grej. Det var hur mysigt som helst, kul att du ringde Sara :) hihi . Sara köpte en randig tröja från Gina, ett silverhalsband med kedjor som jag först tänkte köpa, men Sara blev kär i de, så jag lät henne köpa det istället. Det var det sista. Hon köpte också en underbart cool och snygg klocka, som jag typ skulle kunna börja dregla för. Haha. UNDERBAR DAG.


Sara Y sa att jag skulle lägga upp fler bilder, så här är en bild på mina kläder idag. Ännu en outfit-bild xD haha

ja de va trevligt och absolut inget konstigt med att jag har min mosters bil my! haha ;)

Haha, inget konstigt med det egentligen , men bara inte det man är van vid. Iofs är jag heller inte riktigt van vid att folk i vänskapskretsen har körkort. Men ändå :P




Kom ihåg mig?