fysik, katt och dusch

Pluggade nyss på fysiken, och känner mig faktiskt lite smartare eftersom det gick bra :) Sitter just nu och gosar med Pivo som är överdrivet gosig just nu.
 
Lekte lite med Pjuske innan. Haha, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv innan typ. Av någon anledning la jag ett litet gosedjur i form av en blå delfin på hans huvud och det var tydligen skitkul xD Har lite konstig humor sådär efter jag pluggat. Egentligen är det inte så kul, men just för sekunden kunde jag vika mig dubbelt av skratt.


Nu är det duschen som gäller, ska ha behandlingskväll känner jag. Skrubba hela kroppen och sedan smörja in mina bleka torra vinterhy med de produkter jag gick i födelsedagspresent av flickorna i klassen :) (förresten, man blir mjuk som en bebisrumpa av de). Yves Rocher har underbara produkter som både gör en mjuk och får en att lukta som en gud. Ikväll blir det choklad dusch gele så jag kommer troligen sitta och sniffa på mina egna armar när jag sedan ska kolla film med mamma och pappa. Men ja. det är väl ingen överraskning att jag kan hitta på sådana konstiga saker.

Duschen ropar mitt namn så jag måste nog bege mig dit. Ha det bra :)

hahah pjuske är stolt




Kom ihåg mig?