för trött för något

Var nyss ute och handlade med mamma. Var på jakt efter B-vitamin, men kunde vi hitta det ? Nej . Varför inte? För att varje affär vi var i hade slutsålt. Har Halmstads invånare fått akuta B-vitamin behov eller vad är det som händer? Ganska så irriterande måste jag säga.

skoldagen var bra. Den var kort, vilket vi alla gillar :) och jag hade kul :) Sara Y klagade på att jag inte la upp så mycket bilder, så vi tog lite ful-bilder i en trappa i skolan. Ibland blir man ju förvånad efter hur ful man egentligen kan göra sig xD Haha


Fråga mig inte varför. och ja, jag vet att jag blundar. Vi tog ju som sagt inga jättesmickrande bilder :P

Tänkte även visa hur våra skåp ser ut. Dom är så fina och härliga. Jag bara älskar att komma till skolan och mötas av den ljuvliga doften av kattegatt och se skåpens underbara färger. Jag blir ju bara såå motiverad till att plugga!

Eller inte




Kom ihåg mig?