dingdong

Förlåt för dålig uppdatering måste jag börja med att säga. Det har hänt ganska mycket sen sist, men en snabbversion är att jag varit på Grimeton som tydligen är ett viktigt världsarv. Haha, inte så intressant studiebesök om jag ska vara ärlig. Höll på att somna. Sen igår så var det utgång. :D Först var det förfest hemma hos mig, därefter gick vi till the corner och sen efterfest hos mig igen . WOW VILKEN KVÄLL. helt underbart ! :D Träffade massa gamla bekanta och nya och ah, det var underbart. Påväg ut fick Hanna VIP kort för henne och en kompis . Ganska najs måste jag säga. Men kvällens höjdpunkt måste ha varit på förfesten hemma hos mig då Otto och Hanna och jag hade ful-dans på elitnivå. Det var ren lycka! haha. Lite bilder från igår :)




Idag, söndag, har jag kollat igenom massor med tidningar om utbildning och sånt. Har faktiskt hittat något som verkar intressant. Copenhagen School Of Design & Technology. Men måste ta reda på mer om det och massa sånt. Men måste säga att det låter väldigt intressant! Studera i köpenhamn, jag menar.. Kan det bli bättre? :D

Bara en liten del av alla jag läst igenom idag :O Mama mia!

Synd at jag missade efterfesten :(:( men men. Dans i våra hjärtan :)




Kom ihåg mig?