back to school

Första skoldagen detta året :) Jag ska inte vara negativ och så, för det var faktiskt kul att träffa människor igen :P Saknar Hang, Layla och Erika som fortfarande är i Vietnam och gör deras projektarbete. Men om jag har fattat allt rätt så kommer dom hem på lördag så på måndag, då jävlar är hela gänget samlat i skolan igen :) Hade min sista mattelektion idag. DEN SISTA FÖR EVIGT OCH EVIGT. Så jävla gött (ursäkta språket men ah. Är man skoltrött så är man.) 
så snart jag är klar med detta inlägg ska jag skriva på en bokanalys. Ska äntligen ta tag i engelska C och få skiten gjort. Sen blir det projektarbete och sen ikväll blir det en låång och härlig dusch :)
Kollade förresten upp priser för gymkort med Sara Y idag. Jag är fett taggad att börja komma igång och träna. Nu jävlar ska det hända saker.

Just det, kan ju nämna att jag shoppat. (ovanligt! :P haha). Har köpt en GORGEOUS, eller hur det nu stavas. Är ingen mästare på spontanengelska precis, vårjacka. I LOVE IT! :D Kan lägga upp bild, när jag väl tagit en bild på den :P Köpte massa annat med, en morgonrock, fotoram (typ kollage), smink, och hårgrejs, lite sånt och ett jättefint halsband :) Kan inte hjälpa att köpa såna småsaker som man kärar ner sig i. Men det blir dyrt i längden. 
Bilder kommer, när jag väl tagit några som sagt, nu är det plugg som gäller. Ha det bra! 



Kom ihåg mig?