Åh en sak till

Nu när jag kollar på föregående inlägg, jag måste verkligen göra rent här hemma. Det får bli morgondagens uppgift, precis som att gå till bibioteket och låna en bok. Är för lat för att börja göra rent nu och för frusen för att ta mig till bibioteket nu. Jag menar, har ni sett all snö!? :o Det är underbart, men usch kallt. Önskar jag inte kört på den stora stenen med pulkan sist jag åkte (typ 5 år sedan eller något) , så jag kunde åka pulka nu (alla har rätt att åka pulka om det finns snö. Finns ingen åldersgräns på det. Tycker man det är kul, Go for it!) och njuta av snön, istället för att hata den.
Nu är det dags för en liten bit ost och skink paj som mamma lagat och en skål med sallad. Därefter blir det mys med massa tända ljus, en filt, en kopp te och film. Finns inte så mycket mer att göra om man är lite småsjuk som jag. Lite snurrig hit och dit och då, och då får man en huvudvärksattack. :S Men men , det höll väl till vintern att man ska gå runt och vara småsjuk. Tråkigt är det iaf!
Ha det bra :)




Kom ihåg mig?